גפני: "עזבתי הכל, אני עוסק רק בסיוע ללחימה ולעורף"

המהדורה המרכזית 1 Comment on גפני: "עזבתי הכל, אני עוסק רק בסיוע ללחימה ולעורף"

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני בראיון מיוחד למימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "אישרנו את מעמד העיר אשקלון כיישוב ספר. אתמול היה דיון קשה בעזרה לעסקים ולסקטורים השונים. נגיע למתווה שיאפשר לאנשים להמשיך להתקיים כלכלית"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני אומר הערב (שלישי) לאבי מימרן במהדורה המרכזית של 'קול חי', כי בימים אלה הוא עוסק אך ורק בנושאי הכלכליים שנוגעים למלחמה, למרות זאת, הלין גפני על כך שזה לא הפריע לעיתונות לתקוף אותו בטענה שהוא דואג לחרדים בלבד. 

"היום אישרנו את מעמדה של העיר אשקלון כיישוב ספר שמקנה לה הטבות", עדכן גפני. "עוזרים לעסקים ולסקטורים השונים. אתמול היה דיון קשה בוועדה. אנחנו כנראה נגיע למתווה שיאפשר לאנשים להמשיך להתקיים כלכלית. אופקים ונתיבות יהיו בפנים. הממשלה צריכה להביא את הפתרונות, אנחנו צריכים רק לפקח. עושים כמיטב יכולתנו". הוא הוסיף: "העצבים רופפים, יש מתח ונראה כאילו שהממשלה לא עושה די".

יו"ר ועדת הכספים ביקש לציין לשבח את רשות המיסים: "אם יש פגיעה ישירה היא מיד שולחת אנשים. דואגים גם לכסף לשכירות למי שנהרס לו הבית. במיסוי הישיר המדינה מצטיינת דווקא". לצד זאת, ציין גפני: "בפגיעה העקיפה זה יותר מורכב. הבירוקרטיה היא אם כל חטאת".

הוא הדגיש: "עזבתי הכל כדי לעסוק רק בסיוע לעורף וללחימה. פתאום מפרסמים שאני לא מעביר 6 מיליארד לאוצר עד שלא נקבל תקציב לחרדים. ממתינים לבדיקות ענייניות, מתארים אותי כמי שלא אכפת לו, רק בגלל שאני חרדי".

עוד הוסיף גפני: "אני לא מעביר ביקורת בתקופה הזאת. שכל אחד יעשה את התפקיד שמוטל עליו ויראה במעלת חברו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ראיון מכובד של שליח ציבור באמונה.